POŽIADAVKA KLIENTA
Zubná klinika, ktorá mala na nás jasné požiadavky. Priniest nových klientov na hodnotnejšie služby. Vybrali sme preto implantáty.
NÁVRH RIEŠENIA
Samozrejme sme klientovi vyhoveli a navrhli stratégiu zameranú na čo najvyššiu návratnosť investície.
ČO SME ROBILI
Zvážili sme budget, ktorý mal klient k dispozícii a ná základe toho sme sme zvolili sponzorované reklamy na sociálnych sieťach META (Facebook a Instagram), kde sme pomocou prepracovanej kampane ľudí preposielali na špeciálne nadizajnovaný Funnel alebo takzvaný dočasný web (landing page), kde sme potencionálnych klientov prekonvertovali.
AKO TO VYZERÁ
VÝSLEDOK
Stále kampane fungujú a generujú kvalitné kontakty (LEADY). Klient platí za jeden kontakt okolo 2,8€. V porovnaní s hodnotou služby je toto číslo neskutočné. Od kedy sme začali spolupracovať klinika robí omnoho viac zubných implantátov a iných zákrokov, keďže sa masívne zvýšilo aj povedomie o tejto klinike.