POŽIADAVKA KLIENTA
Cieľ kampane bol od začiatku spolupráce jasný, zvýšiť počet nových a hlavne kvalitných a platiacich zákazníkov na konkrétne služby, ktoré sú z hľadiska efektivity a zisku ideálne.
NÁVRH RIEŠENIA
Spravili sme analýzu estetickej kliniky a prišli s jasným plánom ako nových zákazníkov získať. Samozrejme sme museli pracovať s obmedzeným budgetom a tak sme zvolili stratégiu, ktorá nám veľmi dobre funguje pre široké spektrum klientov.
ČO SME ROBILI
Zvolili sponzorované reklamy na sociálnych sieťach META (Facebook a Instagram), kde sme pomocou prepracovanej kampane ľudí preposielali na špeciálne nadizajnovaný Funnel alebo takzvaný dočasný web (landing page), kde sme potencionálnych klientov prekonvertovali.
AKO TO VYZERÁ
![](https://is-agency.sk/wp-content/uploads/2023/09/AWDAWD124131.png)
![](https://is-agency.sk/wp-content/uploads/2023/09/ADWAED24131.png)
![](https://is-agency.sk/wp-content/uploads/2023/09/ADWADAWR143134-400x1024.png)
VÝSLEDOK
Od začiatku fungovania kampane sme samozrejme kampaň museli niekoľkokrát upraviť, hlavne z pohľadu zacielenia a vyčlenenia rôznych skupín ľudí, ktorí neboli ako klienti ideálny. Aktuálne sme zhruba na úrovni 50 kvalitných leadov mesačne. Za jeden LEAD platíme do 10€, čo je aj cieľom.
META ADS REPORT
![](https://is-agency.sk/wp-content/uploads/2023/09/AWDAWD214141.png)
ZVÝŠENIA DOSAHOV NA SOC.SIEŤACH OD ZAČIATKU SPOLUPRÁCE
![](https://is-agency.sk/wp-content/uploads/2023/09/ADWAD124141.png)