ESTHEA TATRY

POŽIADAVKA KLIENTA

Cieľ kampane bol od začiatku spolupráce jasný, zvýšiť počet nových a hlavne kvalitných a platiacich zákazníkov na konkrétne služby, ktoré sú z hľadiska efektivity a zisku ideálne.

NÁVRH RIEŠENIA

Spravili sme analýzu estetickej kliniky a prišli s jasným plánom ako nových zákazníkov získať. Samozrejme sme museli pracovať s obmedzeným budgetom a tak sme zvolili stratégiu, ktorá nám veľmi dobre funguje pre široké spektrum klientov.

ČO SME ROBILI

Zvolili sponzorované reklamy na sociálnych sieťach META (Facebook a Instagram), kde sme pomocou prepracovanej kampane ľudí preposielali na špeciálne nadizajnovaný Funnel alebo takzvaný dočasný web (landing page), kde sme potencionálnych klientov prekonvertovali.

AKO TO VYZERÁ

VÝSLEDOK

Od začiatku fungovania kampane sme samozrejme kampaň museli niekoľkokrát upraviť, hlavne z pohľadu zacielenia a vyčlenenia rôznych skupín ľudí, ktorí neboli ako klienti ideálny. Aktuálne sme zhruba na úrovni 50 kvalitných leadov mesačne. Za jeden LEAD platíme do 10€, čo je aj cieľom.

META ADS REPORT

ZVÝŠENIA DOSAHOV NA SOC.SIEŤACH OD ZAČIATKU SPOLUPRÁCE