POŽIADAVKA KLIENTA
Cieľ kampane bol od začiatku spolupráce jasný, zvýšiť počet nových a hlavne kvalitných a platiacich zákazníkov na konkrétne služby, ktoré sú z hľadiska efektivity a zisku ideálne.
NÁVRH RIEŠENIA
Spravili sme analýzu estetickej kliniky a prišli s jasným plánom ako nových zákazníkov získať. Samozrejme sme museli pracovať s obmedzeným budgetom a tak sme zvolili stratégiu, ktorá nám veľmi dobre funguje pre široké spektrum klientov.
ČO SME ROBILI
Zvolili sponzorované reklamy na sociálnych sieťach META (Facebook a Instagram), kde sme pomocou prepracovanej kampane ľudí preposielali na špeciálne nadizajnovaný Funnel alebo takzvaný dočasný web (landing page), kde sme potencionálnych klientov prekonvertovali.
AKO TO VYZERÁ
VÝSLEDOK
Od začiatku fungovania kampane sme samozrejme kampaň museli niekoľkokrát upraviť, hlavne z pohľadu zacielenia a vyčlenenia rôznych skupín ľudí, ktorí neboli ako klienti ideálny. Aktuálne sme zhruba na úrovni 50 kvalitných leadov mesačne. Za jeden LEAD platíme do 10€, čo je aj cieľom.